dunder och brak

Gud vad det har blixtrat och åskat. Det slog så hårt här hemma att golvet rörde på sig, alltså inte som en jordbävning, mer som att man kände att det slog i närheten så att det kändes i fötterna. Trodde det var över där vid två tiden. Men när jag kommer till jobbet vid fem så börjar det igen och värre denna gång, tur Lisa var där också annars hade jag nog dött. Det blev strömavbrott och strömmen kom tillbaka 45 minuter innan mina gäster skulle komma. Det var bara för mig att kasta ihop de där två rätterna snabbt. MEn jag klara det men jag kan säga att jag var en aning stressad och svettig.
Nu sitter jag h'r hemma och andas ut och undrar om det är över ännu. Ser ännu märkt ut. Vill att Anders skall komma hem så att jag inte skall bli rädd när det åskar :)

Igår blev det en spontan utekväll, vi hamna på munken, väldigt trevligt och väldigt varmt. Mötte sedan på Anders och vi hade sällskap hem, blev inte en sån dyr taxiresa. Skönt..

I morgon kl 9 skall vi på ett viktigt möte, önska oss lycka till!

Bilder från västkusten

Sara och jag

Anders och jag

Jag och min vinst på Liseberg

Min älskling, när vi spelar Minigolf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0