Dagen D

Idag så åker vi och det skall bli så kul. Tror jag är färdig packad och städad. Vad gör det annars då för vi skall ju till ullared så har man glömt något kan man alltid köpa det där. Verkar som att der inte blåser så mycket idag iaf, så det blir nog en bra överresa till nynäshamn.

Har börjat jobba 5 hela veckan fram till idag, och det känns i kroppen verkligen. För man får inte den kloka sömnen.
Men nu skall jag vara ledig i 7 dagar så det kommer bli nice och förhoppningsvis får jag sova ut lite, fast var inte så säker på det eftersom vi skall ju göra en massa skoj och dricka en massa vin och cider :):)

Familjen är just nu ute på stångapslen och jag skulle så himla gärna och vilja vara där. Förra året jobba jag också hela stångaspelen och detta år är jag bortrest. Men jaja! Det kommer fler år.

En bild ifrån när jag och Anders kör balar i bro, förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0