Undra vem?

Undra vem det är som läser min blogg varje dag, om det är några av mina vänner som har skype så skriv gärna adressen i kommentarer. Har precis installerat skype på denna dator (Anders), eftersom min är på lagning. Så får jag arbeta från denna för tillfället. Så även gjort en ny skype, så skriv här om ni har. Louise jag har addat dig :) Så nu kan vi prata ofta :)

Ikväll blev det bara pasta och korv, med en väldigt god sallad kan jag lova.

Var ju på promenad med Natta idag och gud vad jag frös om tårna. Vi skulle gå och fika, men bestämde oss för att köpa hem istället. Så det blev muffins och kaffe hemma hos natta. En Mysig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Natta

Tack gumman för idag det var trevligt:) På fredag skall vi ha myspys. <3

2010-01-11 @ 20:35:48
URL: http://jagnattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0