Tomt!

Jag är alltid van med att min kalender är i stort sätt fullproppad. Men nu sen det nya året börjat, så är det helt tomt. Förutom att jag vet att en tenta skall in, men det brukar jag inte skriva in i kalender. Får nästan lite panik ibland, känns som att jag har glömt något. Men det har jag väl inte?!
Det är en konstig känsla iaf, som jag själv blir lite rädd av. Varför stressa upp sig när det inte finns något att stressa upp sig för?

 

Ikväll innan bion tänkte jag göra egen pizza, men går det att göra en nyttig verison av en pizza?! Jag skall iaf försöka med det, tänkte använda mig av detta:

En deg med grahamsmjöl
Köttfärs
Svamp
Krossade tomater
tomat
lök
Pepperoni
Ruccula
Sen tänkte jag hoppa osten, får se vad Anders tycker om det :)

Vad tror ni, tror ni man kan göra en nyttig pizza, eller är pizza fetmatstämplad?
Jag skall iaf försöka, wish me luck! :)


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag tycker de lät mumsigt:) Blev det bra? <3

2010-01-08 @ 21:42:16
URL: http://jagnattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0