Solen är framme idag också...

...men jag måste sitta inne och jobba med min presentation. Men har kommit fem sidor iallafall. Har tagit reda på idag hur jag skall lägga upp den och vart, så nu kan jag dra en lätt suck.

Idag kl ett kommer ett försäkringsbolat hit och skall kolla där vi bor, jobbigt då måste det se snyggt ut. Inte en gammal gran som står snett i vardagsrummet och barrar då. Hur skall jag få ut den själv? jaja får bli ett senare problem idag. Men klockan tickar på och snart är den väl ett också.

Idag skall jag nog bara sitta här inne så det händer väl inte så mycket, just det måste låna om en bok som går ut idag. Hoppas det går annars måste jag ta mig in till stan och lämna tillbaka den också, känns som att tiden räcker inte till det.

Bjuder på en gammal bild på mina katter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0