Snöstorm

Eftermiddagen har jag spenderat med sandra, men varm choklad och muffins. Mysigt att sitta inne när snön yrar utanför fönstret och man vet att man inte behöver gå ut.

Nu har vi ätit mat och jag är mätt som bara den. Kvällen skall väl spenderas framför tvn tror jag. Hoppas det är något vettigt att se. Skall nog försöka gå och lägga mig i klok tid eftersom jag skall upp och jobba i morgon.

Skall nog in och månadshandla någon dag i veckan eller kanske början på nästa vecka. Anders är ju ledig på fredag så det blir nog lite fix här hemma då, det behöver ju göras något åt förrådet. Så får se vad vi hittar på. Något vända till återvinningen kanske?!

Nu skall vi spela kort, ha en bra kväll!


Personalfest 2007 med packhuskällaren, slöt på Wallers terass.
Det var längesen jag träffa Marie och Jossan, Marie har ju varit i Norge och Jossan träffade jag i december. Får ta och fixa ihop en tjejkväll någon kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0