Sjuk?

Igårkväll bjöds det på mat i åby och kaffe. Trevligt, fick se antikrundan också och det visade att Anders har en grej hemma som är värt en himla massa pengar. Så där har vi det, vi skall inte sälja det men det kan vara bra om banken frågar om man har något värdefullt hemma. Vilket Anders har då isf.... :)

Vakna i morse kände mig helt tjock i huvudet och halsen, eller det gör jag ännu. Känns inte alls roligt eftersom jag först skall skriva klart min tenta idag och måste ha ett skarpt huvud. Sen skall jag iväg på middag ikväll, men får väl ta en alvedon eller något.

Måste även in till stan idag, pappa fyller år i morgon sen måste jag även ha något drickbart till kvällen. Hoppas bara min bensin räcker in till stan, den va ju nästan tom sist.


Snälla ta mig till värmen, gratis helst! Här spelar jag ett spel på teneriffa, jag tror inte jag vann men jag kom på prispallen iaf och fick hämta pris på scenen på kvällen. Vilken underbar vecka!


Kommentarer
Postat av: Na

Ja visst var det en härligt vecka , skulle gärna vilja vara där NUUUU!

Kram

2010-01-15 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0