precis hemkommen

Kände mig rätt nöjd med tentan så jag åkte till stan och skulle handla vin och en present till pappa. Allt gick väldigt snabbt, så jag han sätta in pengar på banken också. Skönt då har man blivit av med det.

Känner mig ännu kass, åhhh varför har jag inte ett badkar? jag älskar att bada och jag känner att jag verkligen skulle behöva det nu. Snälla någon ge mig ett badkar.

Och jag vill bara säga att bensinen räckte in till stan, tänkte på det hela tiden men det gick. Allt går om man bara vill.

Nu vill jag bara lägga mig och sova, men först skall jag bara skriva lite till sen får jag nog se om jag lägger mig framför tvn, så jag orkar med kvällen. *Snark*

Drömmer mig bort tillsammans med min Älskling.


För ikväll skall jag hem till natta, eller det är inte bara jag tror vi blir 12 tjejer. Vi skall äta mat och sen blir det spel för hela slanten och såklart lite vin! Kommer nog bli en super trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0