Påbörjad

De första dagarna på år 2010 har varit bra.

Nyårsdagen bestod nästan bara av buzz och slöande.
Sen var jag ute i Lördags, på munken. Hände lite roliga grejer :)
I lördags överraska vi även min mormor som fyller 80 år den 18 jan. Hon visste inte om något bara att min morbror skulle hämta henne, sen såå åkte vi hem där och laga mat,duka och hon blev så överraskad. En jättetrevlig dag.
Igår var jag i vallstena, jag kunde ju inte köra så rasmus fick komma och hämta mig.
Där bada jag, guud vad jag saknar ett badkar. Så skönt att bara hoppa i badet och bara slappna av.
Anders kom sen senare då åt vi mat tillsammans där på kvällen.
Nu sitter jag här vid datorn efter en lite för lång sovmorgon. Har nämligen börjat lite lätt med tentan som skall in nästa vecka. Jag skall även ha gjort en redovisning tills dess. Så det är bara att lägga i högsta växeln nu. Känns som att man tappa litet vad man jobbat med eftersom man tagit lite julledigt. Får läsa lite i böckerna då kommer det väl tillbaka.
Känner att jag har laddad motivationen nu och jag skall bara klara det.

Så idag blir det nog bara att sitta här hemma och plugga, även fast jag kanske skulle vilja gjort lite roligare grejer.
Sara har ju åkt upp igen och det känns skit tråkigt :(

Anders jobbar sin första dag idag på 3 veckor så han var lite nere igår, för han hade gärnat varit ledig denna vecka också. Men så är det, jobb ger pengar och pengar behöver man för att.....


Min första bil, som pappa har lagat(man ser inte längre att den varit krockad) och nu kör farmor med den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh har han fixat den :) coolt. Lycka till med pluggandet gumman. Hoppas vi ses snart. <3

2010-01-04 @ 11:17:28
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0