nyduschad

Jag har efter en bit mat framför tvn, duschat. Så nu är jag redo för det sista mötet för dagen. Nu kl 19 börjar det nämligen. Vi skall prata om uppgiften vi fått tills nästa vecka.
Jag tänkte vara snäll, så jag gjorde en sammanfattning av vad som sades idag på mötet/föreläsningen, eftersom det var två i min grupp som inte kunde delta. En är i fjällen och det skulle jag så gärna vilja också.
Har aldrig åkt skidor utför och Anders säger att det är så himla roligt. Så det blir väl kanske någon gång framöver.

Glömde att säga att igår var vi i Källunge. hos Anders systers familj och åt mat och hade trevligt. Anders skulle klippa sig så han blev nyklippt och fin efter det besöket. Deras barn är så underbara. Många roliga skratt man får tillsammans med dem.
Vi skall vara barnvakt åt dem om någon vecka, det skall bli roligt!

Nej nu skall jag ha möte snart! Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Tina (BTH)

Hej Linda!

Du skulle ha varit här i Lindvallen. :-) Det är kanon...

Kram

Tina

2010-01-25 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0