Nu börjar det.

Snart skall redovisningar dra igång och jag känner min redo!
Headsetet är på och jag har papper och penna framför mig.

Har läst lite om stress idag, eller närmare 15 sidor. Det är intressant att läsa vad som framkallar stress och att det är olika faktorer. Att det fins en slag A-personlighet och en B-personlighet och vilka skillander som skiljer dem åt.

En som hört av sig idag och vill kanske köpa några böcker av mig som jag hade från juridiken. Kune ju va skönt att bli av med dem. Men får se hur det blir med det. Kunde inte hitta dem böckerna först, var ute och leta i förrådet och över allt inne. Men sen kolla jag i en låda i tvbänken och tror ni inte dem låg där och har gjort det hela tiden. Här har jag sprungit runt som en galning och letat efter dem och så lång dem i stort sätt framför ögonen på mig.

Nej nu skall jag lyssna på vad dem andra säger, dem har inte börjar riktigt än. Men klockan är lite över ett så dem borde börja när som.


Min Moltas, som jag tyvärr var tvungen att ta bort vid 1,5 år ålder pga av sjukdom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0