Nej hanna har redan lämnat oss..

..fick precis reda på att Hanna redan var påväg till oslo, trodde inte hon skulle åka än. Så det var tråkigt. Vi får väl komma och hälsa på om du inte har fullt upp med jobbet..:)

Satt idag och tänkte igenom vad jag skall ha blivit bättre på detta år, kom fram till detta:

1. Lägga ännu mer energi på skolan!

2. Börja röra på mig mer och tänka mer på vad jag äter, känner att det har blivit lite för mycket stillasittande och fet mat på senaste..

3. Inte jobba så mycket under sommaren 2010! Efter sommaren 2009 blev jag så jobbtrött, eller nästan trött på allt, så jag vill inte göra om det igen. Jag får inte jobba så mycket heller, eftersom jag har börjat tagit csn lån nu..

Ja, det är vad jag kommer på just nu. Det viktigaste är det målet med skolan, vill verkligen klara det och få en examen, tycker ju att allt jag läser är intressant. Men ibland är det svårt att finna motivationen, när man skall skriva en hemtenta.

Jag har iaf skrivit 2/3 av en sida så det känns rätt skönt att snart är jag klar med dagens mål, skall även latja lite med powe point och se om jag jag få till någon presentation.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej!

Jo attans! va så mycke där efter nyår med jobb och packande! så de blev ingen sista träff där, synd!! men självklart är ni välkommna o hälsa på!! :D hade varit askul! Ha de bäst så hörs vi! kramar

2010-01-09 @ 13:16:58
URL: http://hannabramford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0