Mina katter är på myshumör..

..det kan man väl säga att jag också är. Myser hellre med dem än och skriver min hemtenta. Men livet är hårt ibland och det är bara att bita ihop. Jag måste ju bli klar med den.
Så idag är mitt mål att skriva iaf en sida. Nu skall jag börja skriva om mitt intresseområde, kommunikationen mellan chefen och den anställde.

Igår var vi i vallstena och åkte skridskor och grilla korv ute vid dammen. Jättemysigt. När det blev mörkt gick vi in och spela spel och slängde oss framför tvn. Man blir ju helt slut av att röra sig, konstigt :/ :)
På kvällen beställde vi pizza, men den smaka inget vidare. Jag ahde oxfil´´e på pizzan men det smaka köttfärs, men det gick ner.
Lägger ut bilder senare från våran dag i vallstena.

Idag kommer Sandra hit en sväng, skall bli roligt att träffa henne, det var ju ett tag sen. Tänkte snacka med henne om vi skall dra ut och äta en kväll innan Hanna lämnar oss för norge :)

Thailand 2008

Jag längtar så till värmen just nu, det snöar ju bara som den här hemma. Men planer har jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0