Min helg hittils

I går var vi hemma hos pappa i vallstena han fyllde nämligen år. Så vi åt smörgåstårta, både till lunch och till middag. Sen var det kaffe och kortspel. En jättemysigt eftermiddag/kväll. På kvällen, eller skall nog säga senare på kvällen, kom jonas hit och dem lira tvspel som vanligt. Jag mådde inte så bra(halsont och ont i kroppen) så jag plugga lite och sov mestadels av kvällen, sen åt vi kladdkaka som jonas hade haft med.

Idag när jag vakna var jag helt tjock i näsan men nu har det gått över, men känner sig alltid mer kass på morgonen och kvällarna. Har skickat in tentan precis, känns skönt att äntligen ha gjort klart den *tummen upp*. Så nu får vi se hur det går med den.

Anders är i bro idag och fixar bilen och hjälper grannen. Jag måste nog handla tror jag, men hoppas han kommer hem snart så vi kan hitta på något. Blir lätt rastlös när jag är hemma själv, om jag inte har något att plugga med. Som jag inte har eftersom jag precis lämnat in tentan :), fast jag kan ju alltid läsa ur psykologiboken.


Bilden tagen på nyår 2008, Jag och Sara skulle utöva någon slags ställning (vi spela våghals), Sara på alla fyra och jag med handen i högsta hugg. Fårga mig inte vart ljuset kommer ifrån bara...ännu oklart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggast bild EVER :D

2010-01-18 @ 06:16:30
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0