Många möten idag.

Om en timme börjar intro till del kurs 1 på termin två, det känns skönt att ha blivit klar med en termin, av sex. Denna kurs skall bli intressant, vet inte riktigt vad jag har att fövänta mig. Men genom att ha läst igenom studiehandledningen verkar den rolig. Vi får se vad som sägs idag.

Igår var jag hos min mormor istort sätt hela dagen och kvällen. Åt smörgåstårta, 5 port. Det är inte så lite det :) , sen när jag kom  hem var jonas här. Jag bjöd dem på kakor som mormor bakat och så poppa jag popcorn och tryckte i mig. En riktig fettis dag igår alltså.

Skall in till stan sen på ett ärende, ett spännande sådant.

Ikväll får jag se vad som händer, skulle vara skönt att bara vara hemma och slappa. Man kan behöva det ibland också. Skall nog ta och äta lite frukost nu innan jag skall "möta" mina klasskamrater...

Lite bilder från personalfesten innan jul

En super roligt och trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0