Många bollar i luften

Sitter som sagt med min presentation men jag lyssar även på de andras redovisningar, bloggar, äter mat så det känns verkligen som jag gör lite här och sen lite där..men det blir nog bra tillslut.
har även hunnit städa ordning lite här hemma och plockat ner julsakerna OCH slängt ut granen SJÄLV!
Det blev barr i hela huset nu. Men det har jag dammsugit upp.

Nu har redovisningar sätt igång igen och det är väldigt innehållsrikt tycker jag man lär sig väldigt mycket. Skönt att det var fler än jag som bara la upp en folder också.

Nu skall jag nog gå ut och tömma kattsandet från lådorna som jag tömt idag, för snart kommer försäkringsbolaget och kollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0