Måndag och ny vecka.

I lördags var jag ju ute och åt och det var supermysigt. Vi blev väldigt mätta efter förrätt och varmrätt, sen en drink uppe på det. Men det var gott.
Igår var jag hemma i vallstena hela dagen, mamma och jag passa på att åka till mormor och hälsa på henne en sväng, där det blev kaffe framför öppna spisen. Jätte mysigt.
När vi kom hem och vi snowracer efter fyrhjulingen, super kul, men skiiit läskigt. Jag höll på att ramla av flera ggr men jag kkara mig. Rasmus och Marcus ramla av, och det var jag som körde in rasmus i en snödriva. Snäll syster jag är.
Sen laga även jag och rasmus mat till alla, det blev rotsaker i ugn med kyckling-curry gryta. Super gott.
Rasmus ville även att jag skulle klippa honom, men jag sa att jag inte kan men han sa att det gör inget. Så jag tog på mig uppgiften och till slut blev det nog väldigt bra. Men han va lite nervös allt, det är inte så lätt som man kanske tror att det är. Han skall ju ha rakat på sidorna sen skall han ha lite längre i luggen och lite kortare bak osv...Men det blev nog bra som sagt!

Sen åkte jag hem och kasta mig i duschen för jag hade fan hår över allt efter den klippningen.Sen såg jag en annan del av köping, dem är ju bara för härliga. Anders och Jonas hade varit på bio så dem kom hem, de snacka massa elektronik och jag snacka massa skit med dem..

Idag skall jag försöka plugga rätt mycket, måste komma någonvart med tentan. Sen skall jag träffa Natta efter hon slutat i skolan, runt två blir det nog.

Tänk när det börjar bli vår och det börjar se ut såhär i alla rabatter. Då är vi påväg mot varmare tider...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0