Lycklig Linda!

Fick mitt ena lönespec idag och blir man inte glad då man märker att man kommer få dubbelt så mycket än vad man räknat med. kanske mer till och med...JAAA!
Kan inte bli bättre just nu, välbehövliga pengar!

Men pengar är som sagt inte allt, men tyvärr mycket! Fast hellre är jag fattig och lycklig än rik och olycklig. för vad spelar det för roll då om man har pengar? om man inte har någon att komma hem till varje dag, någon som bryr sig om mig och någon man själv kan bry sig om.
Att få känna glädje är något som jag värderar högt i livet, att kunna skratta och va glad. Vad tråkigt livet varit utan glädjen.
Så alla Känn Glädje i vardagen!!!


Jag är glad att jag har min familj och mina nära och kära. Kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Natta

Kärlek till dej med <3 Ps kul att du fick extra pengar då kanske du kan gå på bio på fredag ;)

2010-01-20 @ 16:54:59
URL: http://jagnatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo visst är de så, jag har ju läst ut första boken twilight och har ej tvåan men 3-4 boken har jag. Så måste köpa 2an nu :D Ja skönt o jobba.. <3

2010-01-20 @ 17:12:04
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0