Lampan blinker.

Igår blev jag äntligen klar med presentationen, det blev 13 ppt sidor. Så idag är dagen jag skall lägga upp den. Hoppas att det iaf duger, att jag inte helt är ute på fel spår.

På kvällen igår fick jag även fara till Vallstena, jag måste ju besikta om bilen. Så pappa var tvungen att se på den, bromsbelägget på ena sidan var han tvungen att byta. Han sa ditt dem från reservbilen, så vi hoppas det går igenom. Det är inte säkert sa han, men jaja! Jag har inte så mycket bensin heller, så jag vet inte om jag klarar mig till stan. Men vi hoppas det iaf, håll tummarna för mig :)

Sen blev det ett till NCIS avsnitt, vi är sam helt fast i det just nu här hemma. Men det är ju så spännande att lösa dessa fall.

Idag har jag vaknar för 20 min sedan och har gjort min dagliga koll på internet. Nu skall jag kolla igenom det sista på redovisningen och skriva iordning ett litet manus. Är alltid bra iaf man skulle komma av sig.
Sen är redovisningen någongång efter tre. Skall läsa lite om stress innan det och kanske skriva lite till på min tenta.

Ikväll skall nog Anders till bro, så får se om jag pluggar som en dåre eller vad jag tänker hitta på. Har börjat byta gardiner nu och dukar så kanske skall fortsätta med det.

Kreta 2009






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0