Jag är Glad!

Idag fick jag reda på att jag blev godkänd på tentan. Utan en komplitering så det känns hur skönt som helt. Jag är så glad. Nu kan man fokusera på denna termin när man väl har blivit godkänt och klar med termin 1.

Idag har jag även betalt räkningar och fixat lite på internetbanken, men jag väntar ännu på en lön. Dem brukar ju vara lite sega med det där, tycker det är rätt dåligt. För den borde ju finnas där den dagen som det står att den skall finnas där. Men så fort pengarna kommer in på kontot så försvinner dem lika snabbt igen, det är lite synd.

Jag har läst de 20 sidor jag har som mål att läsa ur boken idag och jag har även översatt lite av våran standard. Så nu börjar snart våran diskussion av föreläsningen perception. Eller snarare kl 14.15, tror jag det var. Men läraren har glömt att koppla ur micen så man för vad han och en annan lärare säger, tänk om dem skulle säga något dumt. Fy skäms!

Det blev ju så fint väder precis, får se om jag hinner med en promenad sen när Anders kommit hem för nu kommer jag ju vara fastfängslad vid datorn ett tag.

Fick även testa min mic nu i adobe, det funka inte sist, men nu funka det och det känns jätteskönt. De andra hör mig så det är super bra. Puhh!

Dem ringde igår också så jag skall få jobba, tors, lör och sön. De behövs verkligen just nu. Så jag har mycket att vara glad för just nu..

Bjuder på en bild från sommaren 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0