Helt slut!

Bion igår var faktiskt över förväntan. Egentligen ingen film som jag brukar gilla, men den var grym!
Nu väntar man bara på tvåan, för så som man förstod slutet så skulle det komma en till.

Idag har jag och Anders varit i tingstäde och åkt skridskor och grillat korv, men Jonas, Emelie och Ola! Helt underbart var det, synd att man aldrig kan lära sig åka klokt bara. Hade inte med mig kameran, men det var grymt fint där när snön låg helt stilla, ingen vind och solen bara sken. Det är livet dé!

Nu känner jag mig helt mör, vi har snabbstädat hela stugan nu. Nu tänkte jag börja byta om eftersom vi skall hämta sandra lite innan sju. Så skall vi träffa på Lovisa utanför JoDa, och där skall vi äta. Skall bli mys :)

Skulle egentligen pluggat idag men det blev det inget av, blev skridskoåkning för hela slanten istället.
Om ni undrar vem som kommer ha träningsvärk i morgon kan jag säga det redan nu, det är JAG!!!

Japp pizzan blev god igår och det känns som att den blev lite nyttigare än vad den brukar vara med pizza.

Min andra bil jag ägde, och min nästsista :), så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0