Fredag idag.

Vart har denna vecka tagit vägen. Der ränner på fort nu iaf. Snart är det väl februari också..undra om snön ligger kvar då?!
Egentligen tycker jag om snö, det blir så ljust och fint. Men just detta år vill jag att det skall försvinna pga en anledning.

Idag skall jag fortsätta med min tenta, skall skriva sida fyra nu. Får se hur snabbt det går idag.
Ikväll är jag lite sugen på bio, eller så blir det nog bara mys framför tvn här hemma med lite god mat.
Har inte bestämt mig vad jag känner för än.

Igår var jag i stan och köpte 5 nya filmer, såg en igår när jag kom hem. Hade sett den förut kom jag på när jag sett en bit in i filmen, men det gick och se igen. Några av de andra filmerna har jag också sett förut, men det var länge sen. Sen var det sånna där tjejfilmer som man kan se flera gånger, ligga och slötitta på.

Vilken dröm jag hade i natt, handla om ett jobb på en sportaffär (inte sporthuset), de skulle gallra i personalen. Det var något med några hockeyspelare, sen var det om min chef på Gotlandsresor var med, så när jag vakna var jag inte ett dugg piggare. Helt slut i huvudet efter alla drömmar. Sen skulle jag dra ett kort i kortterminalen, men jag visste inte hur man gjorde och det var massa grejer...


Kommentarer
Postat av: Tina (BTH)

Hej Linda!

Jag blir så stressad när jag läser hur duktig du är... Jag har inte börjat skriva en enda rad på min hemtenta! Det kan beror på att vi har jullov här till måndag. Jag undrar hur detta ska gå? Men det är kul att läsa vad du gör på fritiden. Du verkar göra en massa roliga saker...

Kram

Tina

2010-01-08 @ 11:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0