Fire!

Igår kände vi för att fira lite så det blev lite öl och cider här hemma, framför tvn, till ncis. Så vi såg det sista avsnittet igår, tråkigt. Vad skall vi se på nu?!

Idag var jag uppe tidigt, först hade jag hästarna som skulle ut, var tvungen att slöppa ut dem när det var mörkt. Jag skulle iväg på brandutbildning idag med jobbet. Så vi hade först lite teori, sen fick vi släcka eld med brandsläckaren. VI fick gå in i en rökfylld container och rädda och släcka elden. Sen satt vi eld på en fritös och jääävla vad det small. Vi fick göra en himla massa med eld, släcka eld på en person. Ja en förvånansvärt rolig förmiddag faktikst.

När jag kom hem var jag frusen som bara den efter som vi varit ute rätt mycket i snöön och blåsten. Så jag gjorde eld och laga mat. Sen satt jag mig framför elden och har för tillfället läst 40 sidor kognitiv psykologi. Intressant och se hur våran hjärna fungerar, egentligen.

Ikväll skall jag nog ha möte med skolan om det nu blev så får se vad dem andra säger.
Jag vill verkligen att snön skall försvnna lite nu, bara lite. Har haft tillräckligt känner jag..
Eller vad säger ni, vill ni ha kvar snön?



Kommentarer
Postat av: Lis

Åhhhhhhh är den anledningen ja tror att de är som ni firade för???? :D :D :D



Pussss<3

2010-01-20 @ 22:21:39
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0