Fint väder

Idag så är det kallt, både inne och ute kan jag lova. Men det är bara att krypa upp från sängen. Idag skall jag köra min mormor till stan, hon skall gå på fotmassage och sen skall vi nog handla och lite.
Så jag får plugga när hon är inne på fotmassage och sen när jag kommer hem.
Men det skall bli en mysig dag och få umgås med mormor.

Igårkväll var jag helt slut efter all skola på dagen, mådde skit igår när jag låg på soffan. Men med sömn blev det bättre, så idag känner jag mig på gång igen. Måste hinna med en promenad sen, kanske när mormor är på massage.

Imorgon väntas det ju snöstorm har jag hört, så idag är det väl lugnet före stormen kan jag tro. Det skuööe tydligen snö som bara den och blåsa över 16 sek/m, det blir lite snö. Då vill man gärna inte köra bil, bara sitta inne och göra en brasa och plugga. Så det tänker jag göra i morgon. Det är så mysigt att man inte behöver gå ut då.

Jag sitter och väntar med spänning på ett mail som aldrig vill komma, åhh!


Bjuder på en bild från studenten 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0