En skoldag framför mig, framför datorn.

Idag har jag som mål att lyssna på den föreläsningen som handlar om perception. Har en liten aning om att den kommer bli rätt seg. Men jag måste tvinga mig igenom den. Sen skall jag även läsa det dokument som vi skall använda oss av vid kommande gruppuppgift. Den var på 56 sidor på engelska så det kommer nog att ta ett tag. Men det är ett måste så det är bara att börja läsa.

Tänkte även att jag skulle hinna med att bädda rent i sängen. Det är ju så skönt att krypa ner i en nybäddad säng. Speciellt på vintern, jag kommer ihåg när mamma brukade torkrumla påslakanet precis innan man skulle gå och lägga sig. Då var det så där varmt och mysigt så att man kände att man aldrig ville gå upp ur sängen.

Anders han blev farbror inatt, till en liten töjs. Känns ju roligt med en till medlem i familjen Samuelsson. Som för tillfället är rätt så stor redan, och fler kommer det bli. Dem är redan nu med syskonen och respektive med barn 21 stycken tror jag. Om vi ser på min familj så är vi bara 5 stycken, men ingen av oss sykon har ju fått barn än. Sen så är dem 7 syskon och vi bara 3. Så det är lite skillnad. Men det är roligt med liv och rörelse tycker jag.

Nu skall jag nog slänga i mig lite frukost sen börja med att lyssna på föreläsningen.


Ser ni skillnaden mellan mina två ögon?! Det till vänster är min vanliga ögonfärg och det till höger har jag en brun lins i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0