En föreläsning avklarad.

Nu har jag lyssnat fördigt på föreläsningen och den var faktiskt intressant. Men det fanns vissa delar som var lite mindre intressanta om man säger så. Man fick verkligen koncentrera sif för att hänga med under hela tiden. För hans röst söver en nästan. Lugnt och försiktigt..väldigt lugn.

Nu tänkte jag laga lite mat så jag får lite mer energi till att fortsätta plugga.

Nu kom solen fram, är det inte underbart när den kommer fram man får helt plötsligt mer energi och lust.

Jag har kommit på att jag saknar min bärbara datorn väldigt mycket, den har varit på lagning nu i 4 veckor och jag vill ha tillbaka den nu. Får så ont av att sitta i Anders datastol, den är lite nersutten om man säger så. Hade jag haft min dator kunde jag sitta i soffan, eller ligga om jag ville. Jaja! Den kommer väl hem till min snart hoppas jag. Det värsta då är att man inte har något program alls kvar på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0