check

Nu har jag läst vissa delar utav vår standard, individfokus. Som vi valde att arbete vidare med. Men gud vilken svår engelska. Massa ord hela tiden som man fick översätta, som man inte hade en aning om vad det betydde. Men kunde heller inte få något sammanhang om vad meningen handla om. Men tack gode gud för den som uppfann, översättaren. Det gick lite lättare då.

Nu har jag bäddat rent i sängen, som jag hade planerat. Har även hängt tvätt och slängt in en ny tvätt i maskinen och vikt ihop mina kläder. Börjar få in en rutin på det här med skola och fix här hemma nu. Så det känns skönt, skönt att varva flera timmars plugg vid datorn till att städa något här hemma. Då får man röra på sig iaf.

Vi tänkte åkte till Vallstena och äta ikväll, de vet inte om det än bara. Men tänkte ringa snart och fråga om dem ville äta med oss. Nu skall jag nog gå ut och skotta lite snö.

Chili i action!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0