buzz

Under dagen har jag skrivit klart 1 sida på tentan. Sen testa jag även min nya träningsdvd, det var väldigt svårt att hänga med när motoriken inte är den bästa + att man aldrig gjort övningarna förut. Men jag gjorde så gott jag kunde.
Sen spela jag buzz, först online där jag förlora rätt stort. Fan vad bra dem är som spelar online, men sen gick han ur och ville inte spela mer så jag fick spela lite my buzz istället.
Nu har anders kommit hem och jag vet inte vad vi skall hitta på ikväll, funderar på bio.
Han är sugen på Avator men jag vet inte om det är en film för mig.

I morgon blir det iaf sovmorgon, för då har jag inte hästarna och det bästa är att anders också har sovmorgon.

Nu skall jag hitta på något vi skall äta ikväll, ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0