Bloggfri helg.

Har inte haft tid eller ork till att blogga i helgen. Men med lite korta drag var jag hemma i vallstena i fredags och umgicks med min familj. I lördags var vi i bro på dagen och när jag kom hem var jag helt slut. Blev en lugn hemmakväll, med en sova Linda på soffan. Men innan jag somna hade jag gjort pannacotta som vi åt, det är ju så gott.
Igår var jag och Sandra ut hos karin och red och åkte snowracer efter en galopperande häst, det var till att hålla i sig kan jag säga. Så mysigt var det!

Idag består hela dagen av plugg, kvällen också för den delen.

En vän är väl en person som förstår och stöttar en i alla situationer, eller har jag fel?!


En person som jag vet förstår och stöttar mig i alla situationer det är min underbara pojkvän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0