Besviken och ledsen

Väldigt många funderingar på om vi skall bo kvar eller inte?
Efter våran diskussion igår märker jag att vi har inte samma åsikter.
Vilket har fått mig att förstå på vilket plan du ligger...

Igårkväll var ingen rolig kväll, så helt förstörd. Har tycker man att man är snäll och hjälper henne med allt möjligt och så får man tillbaka den här skiten.
Kan inte släppa mina tankar från det vilket gör att jag har svårt att koncentrera mig på skolan.
Men jag har iaf läst 40 sidor idag ur cognitve psychology.
Nu tänkte jag att jag skulle bedömma svtplay, utifrån våra standard vi valde ut och koppla ihop det med våra sinnen. Hörsel, syn, känsla mm.

Jag har fått tillbaka min dator nu men det va så seg, fast det kanske beror på att vårat internet är kasst.
Kan ju säga att våra rör hade frusit igår så det tog ett tag att få isen att lossna. Se vi bor inte helt smärtfritt här.

Undra när snöstormen skall komma, vinden skulle ju börja öka nu på eftermiddagen. Fast jag ser ut nu så snöar det en massa. Kanske skall gå och hämta posten innan det blir för mycket.

Bjuder på en bild på min och älsklingen från sommaren 2006, då vi var i på västkusten.


Kommentarer
Postat av: Na

Åh, mitt favoritkort på er.

Kram

2010-01-31 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0