Besökare ökar.

De senaste dagarna har besökarna på min blogg ökat rätt mycket, undra vad jag gjort för att det skall bli så. Har inte skrivit ut min blogg på fb, då brukar det öka lite. Men nu vet jag faktiskt eftersom jag inte gjort det. Men det är ju roligt att folk vill följa min vardag, som mest består av plugg för tillfället.

Nu är jag på sida sju på tentan så det känns faktiskt bra, sen fick vi ju också förlängt till söndag. Men det är jobbig att ha det över en helg. Bättre kanske att göra klart den i morgon. Har som mål att istort sätt bli klar med den i morgon sen får jag ta finliret i helgen.

Nu har jag duschat och konstigt men sant så känner man sig som en ny människa. Tänk vad en dusch kan göra. Nu poppar jag till spotify! Ni skulle bara se hur det ser ut runt mitt skrivbord just nu, flera glas, tallrik, massa böcker, chips och såklart 2 katter. Det blir lätt så!

Hur vet du att du är snäll tex? Du kan ju inte veta det bara, det måste ju vara från dina näras beteende som utgör hur man vet hur man själv är. Hur skall man annars kunna veta?!
Läser om självet just nu och det är sååå intressant.
Vet ni att dem som jämför sig med andra gör det med sånna som dem anser sig lika med i allt från beteende, utseende osv...
Nu tänker Lindas psykologihjärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0