Today

Idag har jag pluggat men jag har varit så trött i kroppen så jag vet inte vad. Men det skall väl gå över. Var en sjukt rolig kväll i lördags och man mådde som man förtjäna i söndags, mest bara ont i kroppen och fötterna efter allt dansande. Lätt värt det! Igår var det skrotdags som jag skrev om tidigare och sen fixa vi köket, som jag även det visat tidigare. Men jag var även på luciatåg i källunge kyrka, alla barn sjöng så fint. Efter det kom svärmor, svärfar och anders farmor hit och fika, mysigt. Somna gott ifår iaf!

Ikväll skall jag på glögg fika hemma hos Sandra med Lovisa. Det blir nog en massa gott och en massa prat. Måste ju se på lovisas mage också, den måste ju ha växt en hel del. :)

Nu skall jag sluta och svamla en massa och jag lägger upp bild ifrån min outfit i Lördas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0