Storm

Idag blåser det som tusan ut och jag är glad att jag kan hålla mig inomhus. Har haft en sån kraft idag och gjort en massor av saker. Har nästan blivit klar med en uppgift som skall in på torsdag, bokat in tre intervjuer till rapportskrivningen, ändrat vårat syfte, vår frågeställning och skrivit om vår val av forskningsansats. Sen skulle jag ju slå in julklappar, men det skall jag nog göra nu. Skall bli såååå mys och skönt att få det gjort. Ikväll måste jag lämna bilen till pappa, jag skall nämligen besikta den och han måste kolla skicket på den innan.

Guud denna vecka är full av påhitt, men det är kul! Skall även få reda på hur det går med jobbet denna vecka, kanske redan på torsdag. Spännande och nervöst!

Nu är det bara en vecka kvar till min födelsedag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0