Snö snö och en massa snö

Gud vad det blåser och driver här hemma hos oss, eller jag kan tänka mig att det är runt hela Gotland idag. Pappa plogar ju hos oss och de var här i natt men i morse när jag skulle gå ut och hämta tidningen så var det redan stora driver på vår infart så jag tror inte jag skulle komma ut där med bilen. Prata med mamma precis och hon sa att pappa och dem skulle ut vid luncg idag igen så då blir det plogat igen. Tur! Hoppas vädret lugnar ner sig, jag som skall hämta Anders i natt. Sen skall jag jobba i morgon bitti, hoppas det inte är något problem. Efter som vägen här upp till stora vägen är en av de värsta ställena som det bildas gigantiska drivor på. Folk kör fast i de drivorna så att det är svårt att komma därifrån, då menar jag inte vår väg upp till vägen, utan det är asfaltsvägen upp till den stora asfaltsvägen :) (Hoppas ni fattar).

Jag fick precis reda på förra kursen fördjupade SWOT-rapport och JAAAA jag blev godkänd, ingen komplitering och hon sa också att det låg väldigt nära ett VG denna gång. Fatta hur glad jag är!!!!! Nu fick jag lite mer kraft till att köra på med denna delkurs och ro den i mål. Nu jäklar skall jag klara av det, med eller utan motivation!!

Igår var det sista gången på fårkursen, på ett sätt var det skönt. Men det kändes lite sorligt, man har fått många nya kontakter, där vi alla har samma intresse och jag har lärt mig en massa nyttiga saker. Men jag kommer fortästta ha kontakt med Berit, Emma och Stefan eftersom vi inte bor så långt ifrån varandra. Kanske skulle till Emma och stefan på fika nu innan jul!!

Nej nu skall jag sluta skriva en massa, nu bör jag börja göra något mer vettigt, så som att börja skriva på lite intervju frågor kanske.. hepp heepp!!!

Nu har jag börjar bränna mitt 5-veksljus från Partylite. Det doftar kanel & lagerbär och det är min favorit juldoft. Ett väldigt maffigt ljus kan jag säga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0