På jobbet!

Sitter nu på jobbet och det är väldigt lugnt här kan jag säga, så jag slänger in ett snabbt inlägg.
Att det är årets sista dag idag har jag itne förstått än, men det kommer väl när det börjar närma sig kvällen.

Jul har varit super, massa mys, mat och klappar.
Jag hade tydligen varit snäll igår för jag fick en hel del julklappar. Sen fyllde jag ju år också, då fick jag ett fotbad med flera massagefunktioner, ett armbandur, pengar, trädgårdsbelysning och lite smått och gott.
På julenafton fick jag kniv, en massa grejer till hemmet, tavla, spel, tofflor, gymboll, köksvåg mm.
Är jätteglad för alla klappar!

Mellandagarna har bestått utav jobb och plugg. Sen har jag även hunnit träffa en hel del vänner på juldagen, då vi var ute. Men även i veckan har jag träffat Louise och Linn. Kul att se dem, inte så ofta nu förtiden.

Ja och idag är det nyårsafton, den kommer bestå av 3-rättersmiddag, champange, raketer, smällare och trevligt sällskap. Precis så som en nyårsafton skall vara!! Jag bad anders köpa några smällare men han kom hem med ett helt paket för 300 kr, ja nu har vi att göra ikväll iaf!!
Nu skall jag ta hand om de få gäster som har kommit!

GOTT NYTT ÅR ALLA KÄRA!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0