Onsdagsmys

Idag håller jag på att fixa lite här hemma. Jag har pluggat lite i förmiddags och haft möte med carro, nu är våra frågor klara. Så i morgon börjar intervjuerna, skönt det skall bli att få det gjort, sen är det bara skrivandet kvar. Just nu har jag småkakor i ugnen, det är till min födelsedag, till kaffet. Jag tycker inte så mycket om tårta så det blir bara kaka och kaffe, men innan det blir det en stor buffé. Jag har även julpyntat idag, lagt på juldukar och tagit fram alla tomtar. Nu skall jag bara städa ur bilen och sen måla elementet i källaren.
Ikväll skall jag iväg och göra julgrupper, lovar att lägga upp bilder på dem när jag kommer hem, eller blir nog i morgon. Det skall bli så kul, mys mys!!

Julmusiken går på högsta volym här hemma idag och nu är det mycket fix innan julen, men det är ju så mysigt. Måste finna denna känsla om att det faktiskt är jul om mindre än 1,5 vecka. SHIT!!! Men jag älskar julafton så det skall bli såååååå kul och mysigt att träffa familjen och bara umgås.


Kommentarer
Postat av: Louise

JAG vill oxå göra julgrupper, så himla kul :)

2010-12-15 @ 13:53:22
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0