Mycket har hänt

...ja sen jag skrev sist. Jag har varit på arbetsintervju på försäkringskassan och skall nu bara vänta och se hur det gått med det, kanske redan nästa får vi reda på något. Men jag är väldigt glad att jag kommit så långt som till intervjuer eftersom det var väldigt många som sökte och hård konkurrens.

Ja sen har vi bokat tid för en som skall komma och värdera huset, han kommer på min födelsedag och innan dess skall vi ha fixat lite små saker och för någon dags sen var vi inne i stan och köpte färg och grejer.
Det vi skall fixa är;

- Göra en tvättstuga i källaren
- Sätta in diskmaskin
- Sätta upp kakeldekor
- Städa och plocka ur i varje förråd ute och ladugården
- Göra en stor eld och elda upp allt som vi inte skall behålla

Det är det som skall fixas och det är ju inte så lång kvar till han kommer, se det gäller att ligga i på kvällarna.
Jag kommer lägga upp bilder på renoveringen av tvättstugan och det övriga.

Idag har vi en delexamination och vi skall redovisa något som jag knappt vet vad som skall redovisas. Men det löser sig nog, egentligen vill jag inte öppna munnen ens för jag vet inte vad som är rätt eller fel. jaja, det skall väl ordna sig.

Ikväll är det avslutning på fårkursen, vi skall prata ekonomi och sen äta tårta. Det skall bli väldigt skoj, skönt att avsluta den och få ett mindre projekt att tänka på.

Nu skall jag nog söka lite littertur som är relevant för vår rapport!!


Mina två adventsljusstakar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0