Funderingar

Har suttit här idag och funderat på vad jag skall bjuda familjen på när jag fyller år. Det är ju faktiskt bara 1,5 vecka kvar ungefär. Det blir nog plockmat har jag kommit fram till. Det är ju så gott och man kan variera väldigt mycket. Tänkte mig lite som bruschetta, sallad, grönsaksstavar, såser, bröd, nachochips osv osv...
Det låter väl gott eller hur??

Måste bara visa denna fina blomma jag fick av min mormor veckan innan advent, det har vuxit så mycket varje dag så att man nästa kunnat sett när den blivit större. Den var endast en knopp när jag fick det. Men nu ser den ut så här, så vacker!!





Vilken fin amaryllis!!!


Kommentarer
Postat av: Lille-Mor

Hej. Det låter GOTT!!! Vi kommer!! Må gott och känn glädje. KRAM

2010-12-09 @ 12:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0