Dan före julafton

Ja nu har jag fixat en himla massa. Tänkte egentligen att jag skulle plugga lite idag, men jag fick så himla mycket gjort igår så jag känner faktiskt att jag bara kan pyssla hemma idag. Jag har iaf, gjort eld i morse så det börjar bli varmt i huset igen, skönt som tusan. Sen har jag slagit in de sista julklapparna, lagt in sill, gjort rödbetsallad, gjort en pepparkakaschessecake och nu skall jag diska. Ikväll skall vi klä granen och äta massa gott, sen blir det uppesittarekväll med bingolotto, yes jag har köpt en lott!! Hoppas på vinst ;D, fast det gör man ju alltid.

I förrgår fyllde jag år, väldigt mysigt. Jag bjöd på mat och det verka vara uppskattat. Fick ett fotbad av anders med olika massagefunktioner (undra om det var för att han skulle slippa massera mina fötter varje kväll :) ?!), sen fick jag pengar, en jättefin armbandsklocka, trädgårsbelysning, mössa, en åbytomte :), påslakan, ljus, ljusstake ja en massa fina saker.

Senare idag kommer Sara och Jocke och hälsar på och fikar en sväng, myyyys!!

Jag tycker det är väldigt tråkigt att det skall bli snöoväder på julafton, pappa måste ju ploga snö då. SNÄLLA snö kan du inte vänta lite, så jag får fira jul med min pappa också. Blir ju inte samma sak utan honom... :(. Ja det är bara att gilla läget och göra det bästa av julafton!!!

Lite bilder ifrån förra torsdagen då vi gjorde julgodis här hemma, med min älskade familj <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0