Leedig

Fatta vad jobbigt där är när man KAN ha sovmorgon att man vaknar kl åtta, men iofs är det sovmorgon för min del, brukar ju gå upp kl 04.15 annaras. Det är väl därför kroppen känner att det är dax att gå upp.
Men jag har hunnit med en cykeltur i det fina vädret och sen frukost ute med tidningen. Det är myys!



Igår var då sista dagen för anbuden, för att de skulle vara inne. Nu väntar vi bara på ett samtal, som skall säga att vi får köpa det eller inte. Dagarna kommer gå sakta nu..



Ikväll blir det tofta, ut till peppes stuga och grilla och ha allmänt mys med gänget.



Jag skall nog börja packa lite nu tror jag, blir det inte huset i källunge så blir det flytt till bro och den sker den 25 sept eller något. Men det roligaste hade ju varit om vi fick huset, vi är så spända inför det här både två.



Många tankar på mormor denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0