Ledig i morgon

och det skall bli så jäkla skönt, det har varit rätt mycket jobb på senaste och allt annat med för den delen. Idag blir det farande på 5-års kalas. Får se vad vi hittar på för present men hon har önskat sig prinsessaker.
Idag går anbudstiden ut för huset så förhoppningsvis får vi reda på något inom några dagar. Kan ju vara roligt att veta. Det tråkiga var att vi var på banken nu och helt plötsligt skall de ändra kontantinsatsen till 15 % istället för 10 %, det blir en hel del mer pengar som skall in. Men det skall väl lösa sig, annars gick allt bra och vi fick vårt lånelöfte och en kalkyl på hur mycket vi skulle betala varje månad.
Idag lyset äntligen solen och jag tog mig en cykeltur bort till follingbo trädgård och köpte äntligen mina foppatofflor, de som jag skulle ha gjort hela sommaren. Men nu när den snart är över då blev det av.
Skall faktiskt bli skönt att börja skolan igen....

Bild från studentens lyckliga dag

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Jag håller alla tummarna. Jag vill gärna veta hur det gick. Du får skriva det i bloggen.

Kram

Tina

2010-08-11 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0