kontrakt

Om någon missat det så sklla vi ju köpa hus, det ligger i källunge och det är en mindre gård. Igår ringde säljaren och vi bestämde att på fredag skall det skrivas kontrakt, till att börja med ett hyreskonrakt som sendan kommer övergå till ett köpekonrakt, vi skall skriva det hos en jurist som skall hjälpa oss med alla papper. ÅHHH  vad jag längtar, jag älskar att flytta till nytt. Men denna gång känns det så speciellt. Tänk er att för första gången åker ner med bilen på gården och kliva in i huset och känna, "det här äger jag, det är mitt hus, jag har köpt det". Det kommer bli en underbar känsla.
Ikväll skall jag på lansering av den nya katalogen och få se alla höstprodukter live. Har tagit med min mamma då vi fick ha med oss gäster så det skall bli mysigt. Just idag är det storm här på gotland och det regnar och blåser som bara den. Då passar det bra med ljus, me like!!
Igår beställde jag alla produkter som jag skall använda mig av under hästen med partylite, det blev en står summa pengar men det skall bli så kul för jag fick en hel del och sakerna är jättefina.
En bild på Anders akvarium som för tillfället är tomt, men som förhoppningsvis skall fyllas snart igen.

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Tack för samtalet idag! Det var jätteroligt att höra av er alla. Det var verkligen länge sedan. :-)

Vad kul att det börjar närma sig köp. Vad tråkigt att det tar så lång tid. Men nu är det inte långt borta.

Hälsa Anders och var rädd om er.

Kram

Tina

2010-08-26 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0