Glad

Igårkväll kom Louise ut och vi såg film och hade det trevligt, åt nästan upp en hel kladdkaka gjorde vi också. Men lite blev till lunch för mig idag.

Bonden ringde även igår (han vi skall köpa huset av), anders och han prata om lite gränser och var det skall avstyckas. Sen så sa han att han skulle skynda på lantmäteriet och se vad han kunde göra, vi skulle höras närmare om en dag vi skulle träffas och skriva kontrakt. Men nu är det nära kan jag säga och jag & Anders är så glada och vi längtar verkligen tills vi får flytta in. Hur kul skall inte det bli?!

Anders är ännu hemma och är sjuk från jobbet, stackars han hostar som en galning, låter nästan som kikhosta, huh!

Eftermiddagen bjöd på en liten utflykt med Natta, Emma och Charlie. De fick se huset!

Ikväll skall vi nog bara ta det lugnt, börjar kl 5 i morgonbitti och nuuuu är jag hungrig så jag skall laga lite mat.

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Vad gott det lät med kladdkaka. Jag undrar om man skulle göra det ikväll, för att fira skolstarten. Den äldsta sonen började trean och mellansonen började i nollan.

Vad kul att det har gått bra med husaffären. Det är bra att bonden är så hjälpsam. Det underlättar betydligt. Jag förstår att ni är spända inför att flytta. Det kom jag ihåg att vi också var.

Det var tråkigt att Anders fortfarande är förkyld. Jag hoppas att han är rädd om sig så att det inte blir värre. Det vore tråkigt om den satte sig i lungorna.

Du får ha det så bra...

Kram Tina

2010-08-19 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0