Första dagen

Nu har skolan börjat och det var en hel del uppgiften i första delkursen så det blir nog en intensiv höst, men det ser jag fram emot.

I fredags skrev vi hyreskontrakt för huset, det som skall gälla de första månaderna vi bor eftersom gården inte är avstyckad så kan vi inte få köpa det än. Men vi flyttar in den 1 oktober så nu har jag fixat adressändring, så det är klart iaf.

På torsdag skall vi skriva köptekontraktet och det är då vi blir fattiga :(, fast på ett roligt sätt. Jag längtar sååå!!

Ja det händer väl inte så mycket mer just nu i mitt liv, eller egentligen händer det massor.  Men inget som jag orkar skriva om, tänkte kanske åka och hälsa på min mormor som legat på sjukhus i 3 veckor nu och har precis kommit hem.

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Det var inte kul att din mormor har varit sjuk. Jag hoppas att hon mår bättre nu. Annars verkade som du har mycket spännande att vänta. Tänk ett eget hem!!! Härligt. Jag förstår att det är mycket fjärilar i magen.

Jag håller med dig att skolan verkar bli intensiv till hösten, men jag tror att det kommer att bli kul.

Du får ha det gott. Vi hörs...Kram

Tina

2010-08-30 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0