Födelsedagsfirande ikväll

igår fyllde min älskling år och av mig fick han en kap och gersåg, han fällde kommentarerna "Du är inte klok, vad kosta inte den här", så det var verkligen roligt att han blev så glad för den. Av min familj fick han ett bord till sågen. Annars blev det bara mys och pizza framför en film på kvällen. Var så skönt att få hem honom igen.
Han har nu varit borta i oslo i 4 dagar förra veckan, sen kom han hem och var hemma i tre dagar och dp jobba jag varje dag och sen åkte han till sthlm i fredags och kom hem igår. Men nu får han hålla sig hemma ett tag :D:D
Så ikväll kommer alla syskonen med familjer och det är tråkväder ute så jag vet inte hur vi skall få plats här inne men vi får klämma ihop oss, det kan bli högst 25 pers nämligen. Jag blev precis klar med tårtorna och baket gjorde jag i lördags, nu skall jag se en film och varva ner och vänta på att Anders skall komma hem, han är nämligen på srota karlsö med sin syter, vilket var en present till honom.
Ja, något nytt om hus?! Ja det verkar som att vi har rätt så stort chans att få det om vi skall lyssna på den bonden som tror sig veta. Så på onsdag skall alla anbud vara inne och efter det får vi väl något mer klokt svar. Får den bonden de som vi vill och som vi haft kontakt med så kan det nog gå rätt fort det här. Både jag och Anders vill jättegärna ha det här huset så nu får vi hålla alla vära tummar och tår :):)
Jag för 4 år sedan

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Vad mysigt det låter. Jag hoppas att ni hade en trevlig kväll tillsammans. Jag hoppas att ni har bättre tur med vädret idag, så att ni kan få plats. Här nere i Blekinge skiner solen och det är så skönt. Det gäller verkligen att passa på att njuta nu, för snart är hösten här. Men jag tror att det kommer att bli jättetrevligt ändå, även om det blir trångt. :-)

Du skall veta att jag håller tummarna för dig, när det gäller huset. Var det idag tiden gick ut? Ja, ja, är det meningen att ni skall få huset så kommer det att gå bra.

Vi ses snart på nätet i skolan. Jag såg att schemat hade kommit.

Ha det gott...

Kram Tina

2010-08-10 @ 16:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0