Vart har jag hållt hus? Ja ni..

Jag har jobbat hela påsken, men har även hunnit med lite påskmiddagar på dagarna, eftersom jag jobbat kväll. Det har även blivit bio Green Zone, helt okej film! En typsisk amerikansk film som Anders skulle uttrycka det.

Idag har jag varit inne och jobba också en sväng på förmiddagen. Skall nämligen jobba väldigt mycket denna vecka, plus att jag har en tenta att skriva så det blir verkligen att jobba och plugga gärnet denna vecka.

Igår var Sara och Jocke här och vi grilla, sitter nu och äter rester ifrån det. Gott :) På kvällen kom Louise ut och det var så mys att få prata och tillbringa lite tid med henne, var ju ett bra tag sen. Skönt att prata av sig lite.

Idag fyller min undebara vän sara år GRATTIS SARA!! Hoppas du får en fin dag <3<3<3<3

Jag har precis skrivit fördigt metod delen till rapporten, vilket känns skönt. Nu kan jag börja med min andra del av rapporten. Hoppas jag hinner skriva lite idag, har nämligen möte kl 15 också. Ja som ni ser rullar dagarna på och vi går mot varmare tider vilket gör att man fylls av glädje. har hunnit med lite trädgården också. Så i söndags satt vi ute med familjen och åt glass och karamelliserade bananer i trädgården. MYS!

Igår var vi iväg på en spännande "utflykt", får se vart det leder. Det är spännande iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman <3

2010-04-07 @ 10:35:43
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0