trist

Det händer inget på bloggen längre, det kanske inte är några som är inne här längre ?????

Idag skall jag iaf in till natta och äta lite mat sen skall vi plugga. Jag har sökt artiklar hela förmiddagen, inte roligt att alla vetenskapliga artiklar är på engelska. Men jag säger bara "god bless google translator" , en liten hjälp på vägen iaf.
Ikväll är det då valborg eller idag är väl det valborg, kvällen kommer bestå av vindrickande. Men det blev inte som man trodde från början men den blir nog trevlig ändå. Skall ta det hyfsat lugnt eftersom jag börjar jobba kl 14 i morgon och måste då köra en massa bil. Men vill ju inte åka dit för polisen.

Igår fick vi reda på att hela gruppen måste göra om våran tenta, inte roligt. Fast vi förstår oss inte på hans kommentar, eftersom vi själva var nästan säkra att vi skulle få godkänt och den var så bra. Vi börja nästan undra om han skrivit fel kommentar till oss, att en annan grupp skulle haft den. Vi skicka till en annan lärare som skulle läsa den också, så får se vad hon säger. Vill verkligen inte göra om det, eftersom man lagt den åt sidan redan + att denna kurs är så himla krånglig. Så det känns att man måste  lägga allt krut på denna, för att klara den och så kommer det att vi måste komplitera och det känns skit. Tappade motivationen helt igår, men idag är jag igång igen. MÅSTE KLARA DET LINDA !! PEPP PEPP, plugga plugga! Snart sommar....

I eftermiddag skall jag läsa på om t-test och göra massa anteckningar, efter som det kanske är bästa sättet i denna kurs att lära sig på. Att bearbeta det men skrivit. Tänkte även läsa om korrelationer igen och den beroende och oberonde variabeln. Det är så krångligt det här. Men måste klara det.

Nog om mina tankar och min dag. Nu skall jag snart hjälpa pia medicinera sin häst, i ögat. Inte roligt att hålla i en 500 kilos klump när hon försöker peta hästen i ögat.  HA en bra valborg alla! Nu hälsar vi våren välkommen :)

Jag och Anders på en midsommar för en himla massa år sedan.




Kommentarer
Postat av: lille-mor

Trevlig valborg du/ni också . Ni får väl tända brasan inne och sjunga vintern rasat ut....

Bra jobbat att du peppat dig i dag.

Må gott

Kram

2010-04-30 @ 13:13:12
Postat av: Anonym

Jag läser självklart:) Hörde att du var på munken igår, hoppas du hade skoj. Puss <3

2010-05-01 @ 09:36:26
URL: http://jagnattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0