sol

Det blev inget jobb idag som det egentligen skulle, den var flyttad in til visby istället, de frukostgästerna alltså.
Så idag är jag mellan 2 kurser som man säger och då skall jag bara ta det lugnt. Sov som en stock tills en bit in på förmiddagen, har så ont i kroppen. Känner att detta var en hård helg.
Ikväll skall jag kanske till vallstena och ta upp snöpinnar, det är skoj! Katterna och jag har varit ute en stund idag också och nu äter jag lite lunch för att sedan fortsätta min dag. Får se vad den har att erbjuda mer...

Om en vecka är jag partyliteförsäljare och har då haft min startvisning och det känns superspännande.
Fick mina ljus jag hade beställt igår för tre veckor sedan, men det var inte så mycket. Skall bli kul att se när startpaketet kommer.

Vårat hotell by night i egypten



Jag, andra kvällen i baren.



Naama bay




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0