Partylite konsult.

I söndags hade jag då min startvisning och tyvärr kunde det inte komma så jättemånga. Jag bjöd kanske 35 personer minst, men endast 7 dök upp. Men Jag är jätteglad att dem kom och ställde upp för mig.
Jag sålde iaf för 3650 kr och fick då lösa ut mitt startpaket. Så nu har jag kollat igenom den och det är de viktigaste sakerna jag behöver i ljusväg, men jag har även beställt lite mer. Eftersom att jag skall ha lite mer spaprodukter än vad som ingick i startpaketet. Fick med en massa blanketer, känns väldigt roligt.
Jag har sex visningar inbokade, skall bara kolla datum med vissa.

Jag var på¨ÖB igår och köpte brevfack, där jag kan ha alla mina papper som följer med partylite. Sen gem, pennor, miniräknare och de man kan behöva vid en visning. Nu har jag allt och jag skall bara plugga på de som behövs kunns innan jag kan börja med min första visning. Känns väldigt roligt det här. En ny värld har öppnat sig för mig och det skall bli väldigt spännande och se vad den har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du har kommit igång med ljusen nu :D hoppas allt går bra.. <3

2010-04-27 @ 21:13:27
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0