Mera jobb

Imorse ringde titti och mer jobb blir det. Känns skönt. Men hur skall jag hinna med allt, det jag hinner med det är att plugga och jobba. Men det löser sig, är ju inte så långt kvar i skolan ni heller. Så den sista delkursen går nog jättesnabbt. Sen är det sommarlov :) fast med jobb då!

Jag har blivit en ny cykelägare, var inne igår och köpte en. Superfin, det blev en vit :)
Så nu kan jag cykla hur mycket jag vill, utan att få ont i ryggen + att det finns möjlighet att få med sig sin väska också om man inte vill hänga den på styret, som man fått göra i vanliga fall. Men då åker den ju bara in i hjulet och det är jobbigt.

Solen ser ut att kanske titta fram idag och det hoppas jag på att den gör, inte för att jag kan vara ute så mycket. Fast jag skulle behöva åka till stan och köpa en cykelpump så jag kan pumpa mina däck, då kanske jag kan ta en tur på cykeln :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0